Pınarbaşı Belediyesi Zabıta ekipleri, İlçede faaliyet gösteren kasap ve şarküterilere yönelik denetim gerçekleştirdi.
Pınarbaşı Belediye Başkanı Menduh Uzunluoğlu, “İlçemizde faaliyet gösteren kasap ve şarküterilere yönelik denetim gerçekleştirdik. Yaptığımız denetimlerde, satışa sunulan et ve et ürünleri, tavuk, süt ve süt ürünlerinin sağlığa uygunluğu kontrol edilirken, işletmelere ait işyeri açma ve çalışma ruhsatı başta olmak üzere fiziki durumu ve genel hijyen kuralları kontrol ettik. Sevdamız Pınarbaşı için var gücümüzle çalışacağız” dedi.








