Cırgalan Mahallesi’nde çalışmaların son aşamaya geldiğine dikkat
çeken Başkan Çolakbayrakdar, enerji üretiminin başlamasıyla birlikte
belediyecilikte yeni bir dönemin kapılarının açılacağını ifade ederek, “Şu
anda Kocasinan Belediyemizin Güneş Enerji Santrali’ndeyiz (GES). 6,4
megavatlık projemizin artık sonlarına yaklaştık. Şu anda panellerin
imalatı son aşamada. Bundan sonraki süreçte kablolama ve diğer
çalışmalarımızı tamamlayarak inşallah Temmuz ayının sonlarına doğru
burada enerji üretimine başlamış olacağız. Bu ne demek? Burada elde
edeceğimiz enerjiyle Kocasinan Belediyesi’nin ihtiyaç duyduğu tüm
alanlardaki enerji ihtiyacını karşılamış olacağız. Burada üretilecek 6,4
megavatlık enerjinin tamamı Kocasinan Belediyesi’nin sosyaltesislerinde, Fen İşleri Atölyesi’nde, kırsal atölyelerde, Park ve Bahçeler
Atölyesi’nde, agrega tesisinde ve bitüm tesisinde kullanılacak. Kısacası
ihtiyaç duyduğumuz enerjinin tamamını bu GES alanından karşılamış
olacağız. Yani tasarruf etmiş olacağız. Kendi kendine yeten, enerjisini
kendi üreten bir belediye olarak hizmet vermeye devam edeceğiz. Tabii
ki bu yalnızca tesislerin elektrik ihtiyacını karşılamakla sınırlı değil. Daha
çevreci, çevreye daha duyarlı, aynı zamanda daha fazla tasarruf
sağlayan kendi enerjisini ve kendi yakıtını üreten bir belediye olarak
faaliyetlerimize devam edeceğiz. Bunun neticesinde burada üretilecek
6,4 megavatlık enerjiden sağlanacak tasarruf Kocasinan Belediyesi’ne ve
dolayısıyla Kayseri halkına katkı sağlayacak. Buradan elde edilen
tasarruf, Kayseri halkına yeniden hizmet olarak geri dönecek.” diye
konuştu.
“Kocasinan artık yalnızca hizmet üreten değil, enerjisini de üreten
bir şehir modeli ortaya koyuyor” diyen Başkan Çolakbayrakdar, sözlerini
şöyle sürdürdü: “Bundan sonraki hedefimiz, araç filomuzu da temiz
enerjiyle çalışan bir yapıya dönüştürmek. Yakıtını güneşten alan,
çevresine duyarlı, tasarruf odaklı ve kendi kendine yeten bir belediye
anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz. Bu yatırımın sağlayacağı her
tasarruf yeniden vatandaşımıza hizmet olarak dönecek.”
GES yatırımından elde edilecek her tasarrufun yeniden
vatandaşlara hizmet olarak döneceğini belirten Başkan Çolakbayrakdar,
“Burada elde edeceğimiz ekonomik kazanım doğrudan Kayseri’ye ve
hemşehrilerimize hizmet olarak yansıyacak. Daha güçlü Kocasinan,
daha sürdürülebilir bir gelecek için çalışmayı sürdüreceğiz” dedi.
çeken Başkan Çolakbayrakdar, enerji üretiminin başlamasıyla birlikte
belediyecilikte yeni bir dönemin kapılarının açılacağını ifade ederek, “Şu
anda Kocasinan Belediyemizin Güneş Enerji Santrali’ndeyiz (GES). 6,4
megavatlık projemizin artık sonlarına yaklaştık. Şu anda panellerin
imalatı son aşamada. Bundan sonraki süreçte kablolama ve diğer
çalışmalarımızı tamamlayarak inşallah Temmuz ayının sonlarına doğru
burada enerji üretimine başlamış olacağız. Bu ne demek? Burada elde
edeceğimiz enerjiyle Kocasinan Belediyesi’nin ihtiyaç duyduğu tüm
alanlardaki enerji ihtiyacını karşılamış olacağız. Burada üretilecek 6,4
megavatlık enerjinin tamamı Kocasinan Belediyesi’nin sosyaltesislerinde, Fen İşleri Atölyesi’nde, kırsal atölyelerde, Park ve Bahçeler
Atölyesi’nde, agrega tesisinde ve bitüm tesisinde kullanılacak. Kısacası
ihtiyaç duyduğumuz enerjinin tamamını bu GES alanından karşılamış
olacağız. Yani tasarruf etmiş olacağız. Kendi kendine yeten, enerjisini
kendi üreten bir belediye olarak hizmet vermeye devam edeceğiz. Tabii
ki bu yalnızca tesislerin elektrik ihtiyacını karşılamakla sınırlı değil. Daha
çevreci, çevreye daha duyarlı, aynı zamanda daha fazla tasarruf
sağlayan kendi enerjisini ve kendi yakıtını üreten bir belediye olarak
faaliyetlerimize devam edeceğiz. Bunun neticesinde burada üretilecek
6,4 megavatlık enerjiden sağlanacak tasarruf Kocasinan Belediyesi’ne ve
dolayısıyla Kayseri halkına katkı sağlayacak. Buradan elde edilen
tasarruf, Kayseri halkına yeniden hizmet olarak geri dönecek.” diye
konuştu.
“Kocasinan artık yalnızca hizmet üreten değil, enerjisini de üreten
bir şehir modeli ortaya koyuyor” diyen Başkan Çolakbayrakdar, sözlerini
şöyle sürdürdü: “Bundan sonraki hedefimiz, araç filomuzu da temiz
enerjiyle çalışan bir yapıya dönüştürmek. Yakıtını güneşten alan,
çevresine duyarlı, tasarruf odaklı ve kendi kendine yeten bir belediye
anlayışıyla yolumuza devam edeceğiz. Bu yatırımın sağlayacağı her
tasarruf yeniden vatandaşımıza hizmet olarak dönecek.”
GES yatırımından elde edilecek her tasarrufun yeniden
vatandaşlara hizmet olarak döneceğini belirten Başkan Çolakbayrakdar,
“Burada elde edeceğimiz ekonomik kazanım doğrudan Kayseri’ye ve
hemşehrilerimize hizmet olarak yansıyacak. Daha güçlü Kocasinan,
daha sürdürülebilir bir gelecek için çalışmayı sürdüreceğiz” dedi.








